Najczęściej zadawane pytania

Jak założyć konto na zakupy.auchan.pl? Czy jest ono niezbędne?
Tak, posiadanie konta jest niezbędne do złożenia zamówienia w naszym sklepie. Założysz je
przechodząc do formularza rejestracyjnego i
wypełniając wszystkie potrzebne dane. Po chwili, na maila podanego w trakcie rejestracji
dostaniesz prośbę o potwierdzenie założenia konta. Po tym, twoje konto na zakupy.auchan.pl
będzie w pełni funkcjonalne.
Mam problem z założeniem konta firmowego, gdzie mogę uzyskać pomoc?
Prosimy o kontakt mailowy z naszym działem B2B.
Dedykowany pracownik chętnie pomoże Ci rozwiązać wszystkie napotkane problemy. Prosimy do
wiadomości załączyć numer NIP, przyśpieszy to proces.
Jak zarezerwować termin dostawy?
Po zalogowaniu, w prawym górnym rogu zobaczyć przycisk “Zarezerwuj przedział” po kliknięciu
którego będziesz mógł wybrać dogodny dzień i godzinę dostawy.
Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowych Auchan?
Z procesem składania zamówienia możesz się zapoznać na dedykowanej stronie.

Jak anulować zamówienie?
Zamówienie możesz anulować na swoim koncie lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi
Klienta. Możesz do nas wysłać maila lub zadzwonić
pod 22 444 02 22.
Ile kosztuje dostawa? Jaka jest wysokość opłaty za pakowanie?
Koszty dostawy różnią się w zależności od jej formy i terminu odbioru. Wszystkie aktualne
informacje na ten temat możesz znaleźć na dedykowanej podstronie.
Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
Minimalna kwota zamówienia, która umożliwi jego złożenie to w tym momencie 100 zł brutto.
Z jakich form płatności mogę skorzystać?
W kwestii płatności współpracujemy z firmą Autopay. Dzięki temu, jesteśmy w stanie
zaproponować wszystkie współczesne metody rozliczeń - szybki przelew, Apple Pay, Google Pay
czy BLIK. Oczywiście, zawsze możesz zapłacić kurierowi przy odbiorze zamówienia.
Szczegóły możesz podejrzeć na dedykowanej temu zagadnieniu stronie.
Co oznacza zielone autko w tabeli z terminami dostaw?
Wybierając przedział dostawy oznaczony zielonym autem, pomagasz nam optymalizować trasy
przejazdu naszych samochodów dostawczych.

Zamienniki - co to?
Mimo naszych najszczerszych chęci, czasami może zdarzyć się tak, że nie będziemy w stanie
dostarczyć wybranego przez Ciebie produktu. W takim przypadku, dostaniesz od nas maila z
aktualizacją zamówienia w którym w przypadku zamienników lub art. zmiennowagowych znajdziesz
wszystkie informacje o zmianach w stosunku do pierwotnego zamówienia.. Zamiennik to produkt
który z zasady jest produktem tej samej kategorii, jak ten który zamówiłeś. Przykładowo,
zamiast czekolady Wedel, zaproponujemy Milkę a zamiast tuńczyka marki Auchan, tuńczyka
Lisner. Oczywiście, zawsze możesz odmówić przyjęcia zamiennika a środki za niedostarczone
produkty zostaną do Ciebie zwrócone. Idea jest taka, by zaproponować Ci produkt maksymalnie
zbliżony do tego, za który zapłaciłeś.
Gdzie mogę zgłosić problem/reklamację w związku z moją transakcją?
Wszystkie problemy czy reklamacje możesz zgłosić w dowolnym sposób umożliwiający nam
zapoznanie się z nimi, w tym (według Twojego wyboru): kontaktując się bezpośrednio z naszym
Biurem Obsługi
Klienta, mailowo lub telefonicznie pod
numerem 22 444 02 22.

Mam problem z płatnością, gdzie i jak go zgłosić?
Bardzo nam przykro, że natknąłeś się na jakieś problemy. Skontaktuj się proszę z naszym Biurem Obsługi
Klienta, mailowo lub pod numerem 22 444 02 22
W jakim terminie dostanę umówiony zwrot środków?
Wszystkie należności staramy się zwracać jak najszybciej. Ostatecznie, nie powinno to zająć
dłużej niż 14 dni.
Jestem przedsiębiorcą, czy mogę złożyć zamówienie na firmę?
Oczywiście, zachęcamy do założenia konta firmowego -
będziesz mógł podać wszystkie niezbędne do wystawienia faktury dane takie jak numer NIP czy
nazwa przedsiębiorstwa.
Chcę regularnie zamawiać w Auchan produkty do mojej firmy, czy istnieje w związku z tym dla mnie jakaś oferta?
Oczywiście, posiadamy rozbudowany program stałej współpracy z przedsiębiorcami, urzędami czy
placówkami oświatowymi. Wszystkie niezbędne informacje możesz znaleźć na dedykowanej do tego
stronie.
Alternatywnie, zachęcamy do kontaktu mailowego z
dedykowanym pracownikiem odpowiedzialnym za ten obszar.

Mój kod/kupon nie działa, gdzie mogę to zgłosić?
Tak samo jak w sprawie wszystkich innych problemów, daj nam proszę znać mailowo bądź dzwoniąc pod 22 444 02 22.
Czy istnieje kompletna lista produktów, które aktualnie są w promocji?
Tak, jeśli chciałbyś zapoznać się z wszystkimi produktami które aktualnie przeceniliśmy,
zapraszamy do dedykowanej do tego podstrony.
W jaki sposób liczymy Oszczędności?
Oszczędności to Twoje korzyści z każdego zamówienia! Jak je liczymy? W naszym sklepie
znajdziesz różne promocje – np. obniżki na konkretne produkty czy tzw. multipaki (np. „3 w
cenie 2”; „3 sztuki za 10 zł”).
Niektóre promocje wymagają podania najniższej ceny z 30 dni przed obniżką albo – w przypadku
produktów szybko psujących się lub z krótkim terminem przydatności – ceny sprzed pierwszego
zastosowania obniżki. Dotyczy to promocji związanych z informowaniem o obniżeniu ceny
produktu. W przypadku takich promocji oszczędności liczymy od najniższej ceny z 30 dni przed
obniżką/ceny sprzed pierwszego zastosowania obniżki.
Przykład 1: Produkt A oferujemy w obniżonej cenie 80 zł, zaś najniższa cena
z 30 dni przed obniżką to 100 zł. Oszczędność to 20 zł.
W przypadku promocji, które nie wymagają podawania najniższej ceny z 30 dni przed
obniżką/ceny sprzed pierwszego zastosowania obniżki, oszczędności liczymy od cen
regularnych.
Przykład 2: Produkt B oferujemy w cenie regularnej 10 zł za 1 sztukę, ale
przy zakupie zestawu 3 sztuk cena zestawu wynosi 25 zł. Oszczędność to 5 zł.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania napisz do nas!

Czym jest Szybki Koszyk?
To funkcjonalność dostępna w sklepie internetowym, która jednym kliknięciem umożliwia
dodanie do koszyka Twoich ulubionych produktów, sugerowanych przez algorytm na podstawie
historii wcześniejszych zamówień. Użycie Szybkiego Koszyka ułatwia zakupy i skraca czas
kompletowania zamówienia.
Jak działa Szybki Koszyk?
Szybki Koszyk wykorzystuje algorytm, który analizuje historię Twoich dotychczasowych
zamówień i na tej podstawie sugeruje produkty, które mogą Ci się spodobać.
Po wybraniu tej opcji z menu, koszyk napełnia się Twoimi ulubionymi i najczęściej
wybieranymi produktami. Następnie wystarczy już tylko przejrzeć listę produktów i
sfinalizować zakupy.
Jak zacząć korzystać z Szybkiego Koszyka?
Funkcjonalność jest dostępna wyłącznie dla zalogowanych użytkowników, którzy wcześniej
dokonali przynajmniej jednego zakupu w naszym sklepie.
Szybki Koszyk działa na podstawie analizy danych z Twoich poprzednich zakupów, dlatego aby
skorzystać z funkcjonalności trzeba zrealizować przynajmniej jedno zamówienie.
Gdzie znajdę opcję Szybkiego Koszyka?
Po zalogowaniu się na swoje konto, można ją znaleźć:
- na stronie głównej jako jeden z przycisków z funkcjonalnościami,
- w koszyku.
Co się stanie po kliknięciu w Szybki Koszyk?
Po wybraniu tej opcji zostaniesz przeniesiona/y na specjalny ekran z sugerowanymi
produktami. Po kliknięciu przycisku “Dalej”, produkty te zostaną dodane do koszyka, a Ty
przejdziesz do jego widoku.
Czy mogę edytować Szybki Koszyk?
Tak, po dodaniu sugerowanych produktów nadal możesz: usunąć dowolne pozycje, dodać inne
produkty ręcznie lub wyczyścić cały koszyk jednym kliknięciem w przycisk “Usuń pozycje
dodane przez Szybki Koszyk”.
Czy Szybki Koszyk za każdym razem sugeruje te same produkty?
Nie, produkty sugerowane w Szybkim Koszyku zależą od aktualnej historii zamówień i mogą się
zmieniać w zależności od Twoich nawyków zakupowych.
Czy muszę kupić wszystkie produkty sugerowane przez Szybki Koszyk?
Nie, możesz dowolnie zarządzać Szybkim Koszykiem – usunąć sugerowane produkty, zmienić ich
ilość lub dodać inne.
Dlaczego Szybki Koszyk nie jest widoczny na moim koncie?
Jeśli po zalogowaniu na swoje konto nadal nie widzisz funkcji Szybkiego Koszyka to oznacza,
że najprawdopodobniej jeszcze nie realizowałaś/eś w naszym sklepie żadnego zamówienia, a w
związku z tym nie możemy stworzyć dla Ciebie rekomendacji.
Jakie są korzyści z Szybkiego Koszyka?
• Wygodne zakupy bez przeszukiwania setek produktów.
• Personalizowane propozycje na podstawie Twoich wcześniejszych zamówień.
• Szybsze kompletowanie koszyka, czyli oszczędność czasu podczas zakupów.

Gdzie mogę zgłaszać ewentualne błędy z działaniem strony?
Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli wszystkie błędy, problemy i ewentualne niedociągnięcia,
zgłosisz nam mailowo lub poprzez specjalny formularz.
Jak działają “Kupowane regularnie”?
Funkcja “Kupowane regularnie” jest jedną z
nowości na naszej stronie. Pozwala ona na oznaczenie produktów, które (jak sama nazwa
wskazuje) chcielibyśmy kupować regularnie. Jeśli potrzebujesz uzupełniać zapasy karmy dla
zwierząt bądź tabletek do zmywarki w równych odstępach czasowych, warto dodać je do
“Kupowanie regularnie”. Produkty z tej listy zostaną dodane do koszyka zgodnie z
zaplanowanym interwałem czasowym. Możesz zarządzać listą produktów kupowanych regularnie z
poziomu odpowiedniej zakładki.
Co to są produkty “Ulubione”?
Produkty “Ulubione” to produkty które już
kiedyś kupiłeś, albo które dodałeś do tej listy poprzez ikonę serca na karcie produktu. Te
produkty będą Ci podpowiadane jako pierwsze w kategoriach oraz wynikach wyszukiwania. Takie
podejście, pozwoli Ci szybko odnaleźć sprawdzone produkty i skróci czas potrzebny na
zrobienie zakupów. Pamiętaj, że “Ulubione” możesz w każdej chwili edytować w odpowiedniej
zakładce.

Gdzie znajdę marki Auchan?
Bardzo nam miło, że nasze marki przyciągnęły twoją uwagę. Możesz je poznać bliżej na
dedykowanych do tego podstronach.
Dlaczego do ceny produktu doliczana jest kaucja?
Zgodnie z nowymi przepisami każdy sprzedawca ma obowiązek pobierania kaucji za niektóre
opakowania, np. butelki plastikowe, szklane czy puszki. Dzięki temu opakowania mogą być
ponownie wykorzystane lub poddane recyklingowi.
Ile wynosi kaucja za butelki i puszki?
Wysokość kaucji jest podana przy każdym produkcie, którego ona dotyczy. Zarówno w
Podsumowaniu zamówienia jak i na fakturze jest to osobna pozycja.
W jaki sposób mogę odzyskać kaucję za opakowania?
Kaucję zwrócimy Ci po oddaniu pustych butelek lub puszek w jednym z naszych sklepów
stacjonarnych.
Czy mogę oddać butelki i puszki kierowcy przy dostawie zamówienia online?
Nie, kierowcy nie przyjmują zwrotów opakowań. Zwrot kaucji możliwy jest wyłącznie w naszych
sklepach stacjonarnych.

Nie mam dostępu do mojego konta, co zrobić?
Jeśli zapomniałeś swojego hasła, możesz wystąpić o jego odzyskanie. Opcja dostępna jest w
górnej części strony po kliknięciu "Zaloguj się" i odszukaniu "Ustalenie nowego hasła” lub
bezpośrednio kliknięcie w następujący link: “Ustalenie nowego hasła”. System
poprowadzi Cię przez cały proces. Pamiętaj, że zawsze w przypadku jakichkolwiek problemów
możesz zwrócić się do naszego Biura Obsługi
Klienta, mailowo lub telefonicznie pod numerem 22
444 02 22
Jak zmienić dane na moim koncie?
Po zalogowaniu, w prawym górnym rogu wybierz “Konto” a następnie “Ustawienia konta”. W tej
sekcji będziesz mógł zmienić swoje dane, dodać czy edytować adresy dostawy a także
zaktualizować swoje preferencje marketingowe.