Lista wyszukiwań
Menu
Lista wyszukiwań

Najczęściej zadawane pytania

  • Dlaczego muszę założyć nowe konto?
  • W jakich lokalizacjach usługa odbioru jest dostępna?
  • Czy mogę zapłacić z góry za zakupy?
  • Jakie są formy płatności za zakupy?
  • Ile wynosi koszt dostawy?
  • Kiedy będą realizowane zakupy po złożeniu zamówienia?
  • Gdzie mogę odebrać zakupy w Punkcie odbioru?
  • Co w wypadku braków?
  • Jak mogę zgłosić odstąpienie od umowy?
  • Jak mogę zgłosić reklamację?
  • Czy Skarbonka się nalicza do zakupów dokonanych na www.zakupy.auchan.pl
  • Jak mogę zmodyfikować zamówienie?
  • Do kiedy mogę zmodyfikować zamówienie (skład zamówienia)?
  • Do kiedy mogę anulować zamówienie?
  • Jak zmienić dane na koncie?
  • Czy ktoś może odebrać za mnie zamówienie?
  • Dlaczego nie można zamówić alkoholu?
  • Czy można zamówić produkty na wagę?
  • Dlaczego w ofercie internetowej nie ma pełnej oferty produktowej?
  • Jaka jest minimalna kwota zamówienia w sklepie zakupy.auchan.pl?
  • Jakich produktów nie dotyczy możliwość odstąpienia od umowy?

Dlaczego muszę założyć nowe konto?

Założenie konta na witrynie zakupy.auchan.pl jest wymagane w celu dokonania zakupów z odbiorem w wybranym sklepie lub z dostawą na wskazany adres, jeśli taka opcja jest dostępna. Czy dostawa pod wskazany adres jest dostępna sprawdzisz w zakładce “Dostawa i odbiór”.

W jakich lokalizacjach usługa odbioru jest dostępna?

Zrobienie zakupów z odbiorem osobistym dostępne jest w następujących sklepach: Auchan Polska Sp. z o.o.: Gdańsk Szczęśliwa, Katowice Renców, Poznań Komorniki, Wrocław Bielany, Kraków Bronowice, Łódź Piłsudskiego. Szczegóły sprawdź w zakładce “Dostawa i odbiór”.

Czy mogę zapłacić z góry za zakupy?

Płatność za Zamówienie może nastąpić – według wyboru Zamawiającego – podczas składania Zamówienia (Płatność z góry) albo przy odbiorze Zamówienia (w Punkcie odbioru lub u dostawcy).

Jakie są formy płatności za zakupy?

Podczas odbioru zamówienia Zamawiający może dokonać płatności gotówką lub kartą płatniczą. Za zakupy nie można płacić środkami Skarbonka i za zakupy nie będą naliczane na kartę środki Skarbonka. Szczegółowe informacje na temat metod płatności i dostawcy usług płatniczych obsługującego płatności online, są dostępne w zakładce „Formy płatności”.

Ile wynosi koszt dostawy?

Twoje zamówienie dostarczymy w wybranych przez Ciebie godzinach pod wskazany adres z naszej strefy dostaw za jedyne 14,90 PLN (dla dostaw na kolejne dni) lub 19,90 PLN (dla dostaw na ten sam dzień) . Pozwoli Ci to zaoszczędzić mnóstwo czasu, który możesz spędzić np. ze swoją rodziną. Unikniesz stania w korkach i oraz wnoszenia ciężkich zakupów po schodach, gdyż zakupy zamówione na stronie Zakupy.Auchan.pl zostaną dostarczone przez naszego kierowcę pod Twoje drzwi.

Kiedy będą realizowane zakupy po złożeniu zamówienia?

Zamówienie można złożyć do godziny 12.00 danego dnia i odebrać już po 18.00 w tym samym dniu. Zamówienia złożone do godziny 12.00 danego dnia można także odebrać już od 8.00 rano kolejnego dnia, a zamówienia złożone do godziny 22.00 danego dnia można odbierać kolejnego dnia po godzinie 15.00. Dostawa na wskazany adres odbywać się będzie zgodnie z wybranym przez Ciebie terminem dostawy.

Gdzie mogę odebrać zakupy w Punkcie odbioru?

Zamówienie można odebrać w oznaczonym punkcie na terenie sklepu. Najczęściej jest to Punkt Obsługi Klienta(POK). Podczas odbioru należy podać numer zamówienia.

Co w wypadku braków?

Jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że zamówiony towar nie jest dostępny, powiadomimy Cię o tym e-mailowo najpóźniej na 2 godziny przed planowanym terminem odebrania towarów. W takim wypadku prześlemy Ci informację o proponowanych zamiennikach lub inną propozycję rozwiązania zaistniałej sytuacji.

Jak mogę zgłosić odstąpienie od umowy?

Można to zgłosić w sklepie, w którym nastąpił odbiór zamówienia lub zgłosić poprzez adres kontakt@auchan.pl

Jak mogę zgłosić reklamację?

Można to zgłosić w sklepie, w którym nastąpił odbiór zamówienia lub zgłosić poprzez adres kontakt@auchan.pl

Czy Skarbonka się nalicza do zakupów dokonanych na www.zakupy.auchan.pl

Obecnie strona zakupy.auchan.pl nie jest połączona z programem Skarbonka.

Jak mogę zmodyfikować zamówienie?

Anulowanie i modyfikacja Zamówienia jest możliwa, jeśli zostanie zgłoszona Sprzedawcy przez Zamawiającego:
- do godz. 12.00, jeśli termin odbioru osobistego Zamówienia w Punkcie odbioru określono na ten sam dzień w godzinach 18.00-22.00;
- do godz. 12.00, jeśli termin odbioru osobistego Zamówienia w Punkcie odbioru określono na kolejny dzień w godzinach 8.00-14.00;
- do godz. 23.00, jeśli termin odbioru osobistego Zamówienia w Punkcie odbioru określono na kolejny dzień w godzinach 15.00-22.00.

 

Modyfikacja Zamówienia może obejmować Towary i ich liczbę, adres dostawy, Samoobsługowe urządzenie, termin dostawy lub odbioru. Nie ma możliwości zmiany sposobu Płatności. Ponadto, w zależności od wybranego przez Zamawiającego sposobu realizacji Zamówienia, asortymentu Towarów objętych Zamówieniem oraz od placówki Auchan realizującej Zamówienie:
   1.1.1. mogą obowiązywać dodatkowe ograniczenia dotyczące dostępnych opcji modyfikacji Zamówienia;
   1.1.2. zmiana przez Zamawiającego placówki Auchan realizującej Zamówienie może spowodować brak dostępności określonego asortymentu Towarów lub zmianę ich Ceny
– szczegółowe informacje o dostępnych opcjach modyfikacji i anulowania Zamówienia są dostępne po zalogowaniu się na Konto zakupy.auchan.pl.

 

Do kiedy mogę zmodyfikować zamówienie (skład zamówienia)?

Anulowanie i modyfikacja Zamówienia jest możliwa, jeśli zostanie zgłoszona Sprzedawcy przez Zamawiającego:
- do godz. 12.00, jeśli termin odbioru osobistego Zamówienia w Punkcie odbioru określono na ten sam dzień w godzinach 18.00-22.00;
- do godz. 12.00, jeśli termin odbioru osobistego Zamówienia w Punkcie odbioru określono na kolejny dzień w godzinach 8.00-14.00;
- do godz. 23.00, jeśli termin odbioru osobistego Zamówienia w Punkcie odbioru określono na kolejny dzień w godzinach 15.00-22.00.

 

Do kiedy mogę anulować zamówienie?

Anulowanie i modyfikacja Zamówienia jest możliwa, jeśli zostanie zgłoszona Sprzedawcy przez Zamawiającego:
- do godz. 12.00, jeśli termin odbioru osobistego Zamówienia w Punkcie odbioru określono na ten sam dzień w godzinach 18.00-22.00;
- do godz. 12.00, jeśli termin odbioru osobistego Zamówienia w Punkcie odbioru określono na kolejny dzień w godzinach 8.00-14.00;
- do godz. 23.00, jeśli termin odbioru osobistego Zamówienia w Punkcie odbioru określono na kolejny dzień w godzinach 15.00-22.00.

Jak zmienić dane na koncie?

Dane na koncie można zmienić po zalogowaniu. Na chwilę obecną w koncie będzie można wprowadzić imię, nazwisko, adres email oraz numer telefonu.

Czy ktoś może odebrać za mnie zamówienie?

Odebrać zamówienie może jedynie osoba pełnoletnia. Podczas odbioru osoba odbierająca zostanie poproszona o numer zamówienia i dane na kogo jest zamówienie.

Dlaczego nie można zamówić alkoholu?

W chwili obecnej nie prowadzimy sprzedaży produktów alkoholowych przez internet w tej usłudze.

Czy można zamówić produkty na wagę?

Produkty na wagę są dostępne. W przypadku takich produktów masa, a co za tym idzie również Cena , może odbiegać od masy i ceny podanej przy opisie takiego towaru, o maksymalnie 20%.

Dlaczego w ofercie internetowej nie ma pełnej oferty produktowej?

W ofercie zakupów przez internet może nie być pełnej oferty z danego sklepu stacjonarnego. Klient ma możliwość zamawiania produktów udostępnionych na stronie. Staramy się aby oferta odpowiadała potrzebom Klienta.

Jaka jest minimalna kwota zamówienia w sklepie zakupy.auchan.pl?

Minimalna kwota zamówienia wynosi 100 zł

Jakich produktów nie dotyczy możliwość odstąpienia od umowy?

Przedmiotem odstąpienia od Umowy nie może być Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia. Jak również Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Odstąpieniu nie podlegają również Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, dzienników, periodyków lub czasopism, przy czym Sprzedawca nie świadczy usługi prenumeraty.