Lista wyszukiwań
Menu
Lista wyszukiwań

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy rejestracja jest niezbędna?
  • Jak się zalogować?
  • Co zrobić gdy zapomniałem hasła?
  • Jak zmienić dane na koncie?
  • Jaka się minimalna kwota zamówienia?
  • Ile wynosi koszt dostawy?
  • Jakie są formy płatności za zakupy?
  • Wystąpił problem podczas płatności online, co mogę zrobić?
  • Kiedy będą realizowane zakupy po złożeniu zamówienia?
  • Gdzie mogę odebrać zakupy w Punkcie odbioru?
  • W jakich lokalizacjach jest możliwa usługa odbioru zakupów spożywczych?
  • Czy sklep internetowy www.zakupy.auchan.pl wystawia fakturę VAT?
  • Co w wypadku braków?
  • Czy mogę anulować złożone zamówienie?
  • Jak mogę zgłosić odstąpienie od umowy?
  • Jakich produktów nie dotyczy możliwość odstąpienia od umowy?
  • Jak mogę zgłosić reklamację?
  • Czy Skarbonka się nalicza do zakupów dokonanych na zakupy.auchan.pl?
  • Czy mogę modyfikować zamówienie po jego złożeniu?
  • Co się stanie, gdy mnie nie będzie w domu w czasie dostawy?
  • Czy ktoś może odebrać zamówienie za mnie?
  • Czy można zamówić produkty na wagę?
  • Czy mogę oddać zużyty sprzęt elektryczny?
  • Jak pakowane i dostarczane są zakupy spożywcze?
  • Nie znalazłem interesującego mnie produktu, gdzie mogę to zgłosić?

Czy rejestracja jest niezbędna?

W Auchan.pl Zakupy Online rejestracja konta i zalogowanie jest niezbędne aby dokonać zamówienia (wybierania adresu, formy płatności oraz terminu dostawy) z odbiorem w wybranym sklepie lub z dostawą na wskazany adres, jeżeli taka opcja jest dostępna. Tylko klienci zarejestrowani i zalogowani mają dostęp do list zakupowych i archiwum zamówień. Jeśli chcesz jedynie zobaczyć naszą ofertę nie musisz być zalogowany.

Jak się zalogować?

Aby zalogować się do sklepu internetowego www.zakupy.auchan.pl wystarczy podać adres email i hasło podane podczas rejestracji.

Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

W okienku logowania znajduje się link "Zapomniałem hasła". Wystarczy wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji, a zostanie na niego wysłana wiadomość z odnośnikiem do zmiany hasła.

Jak zmienić dane na koncie?

Dane na koncie można zmienić po zalogowaniu. Na chwilę obecną w koncie można wprowadzić imię, nazwisko, adres email, adres dostawy, numer telefonu, dane do faktury.

Jaka się minimalna kwota zamówienia?

Dla zamówień realizowanych przez transport własny Auchan minimalna kwota zamówienia wynosi 100 zł.

Dla zamówień realizowanych przez zewnętrzną firmę kurierską minimalna kwota zamówienia wynosi 0 zł.

Ile wynosi koszt dostawy?

Waga zamówienia w kg Metoda dostawy Koszt dostawy
- Transport Auchan

Na ten sam dzień: 19,90zł

Koszt zakupów do 200zł: 14,90zł

Koszt zakupów powyżej 200zł: 0zł

0 - 20 InPost Paczkomat

8,99zł

0 - 30 InPost kurier

12,99zł

0 - 30 DPD kurier

12,99zł

0 - 30 Pocztex kurier

12,99zł

30 - 50 DPD kurier

12,99zł

50 - 250

DPD kurier,

Zadbano kurier

175,00zł

 

Jakie są formy płatności za zakupy?

W zależności od wybranej formy dostawy zamówienie może zostać opłacone podczas składania zamówienia (Płatność z góry) albo przy odbiorze zamówienia (w Punkcie odbioru lub u dostawcy).

 

Ze względów bezpieczeństwa nasi dostawcy pobierają należność za zakupy tylko kartą w mobilnym terminalu płatniczym. Zamówienie można również opłacić dostępną formą bezgotówkową: kartą kredytową lub przelewem podczas zatwierdzania zamówienia. Dostępne formy płatności online można sprawdzić po przejściu do Kasy. Za zakupy nie można płacić środkami zgromadzonymi na Karcie Skarbonka i za zakupy dokonane w ramach sklepu internetowego www.zakupy.auchan.pl nie będą naliczane na Kartę środki Skarbonka. Szczegółowe informacje na temat metod płatności i dostawcy usług płatniczych obsługującego płatności online, są dostępne w zakładce „Formy płatności”.

 

Zamówienie dostarczone przez zewnętrzną firmę kurierską lub paczkomaty InPOst nie może zostać opłacone przy odbiorze zamówienia (w Punkcie odbioru lub u dostawcy).

Wystąpił problem podczas płatności online, co mogę zrobić?

Jeśli z jakiegoś powodu płatność online za zamówienie nie doszła do skutku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Znajdziemy rozwiązanie.

Kiedy będą realizowane zakupy po złożeniu zamówienia?

Odbiór osobisty:

Zamówienie można złożyć do godziny 12.00 danego dnia i odebrać już po 18.00 w tym samym dniu. Zamówienia złożone do godziny 12.00 danego dnia można także odebrać już od 8.00 rano kolejnego dnia, a zamówienia złożone do godziny 22.00 danego dnia można odbierać kolejnego dnia po godzinie 15.00.

 

Dostawa pod wskazany adres przez transport Auchan:

Termin i godziny dostawy można wybrać samodzielnie spośród zaproponowanych podczas składania zamówienia, tak aby zakupy przyjechały w wygodnej dla Ciebie porze. Zamówienia dostarczamy 7 dni w tygodniu, w godzinach 8:00-22:00. Termin dostawy można wybrać nawet na następne 7 dni.

 

Zamówienia złożone od 00:01 do 12:00, możemy zrealizować już od godziny 18:00 do godziny 22:00 tego samego dnia (w miarę dostępnych terminów dostaw).

 

Zamówienia złożone do 12:00, możemy zrealizować już od godziny 8:00 do godziny 14:00 następnego dnia (w miarę dostępnych terminów dostaw).

 

Zamówienia złożone do 23:00, możemy zrealizować już od godziny 15:00 do godziny 22:00 następnego dnia (w miarę dostępnych terminów dostaw).

 

Dostawa realizowana przez zewnętrzną firmę kurierską lub paczkomaty InPost:

Twoje zamówienie zostanie przekazane do magazynu od razu po złożeniu zamówienia. Przesyłka zostanie do Ciebie dostarczona najczęściej w przeciągu 3-5 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

 

Gdzie mogę odebrać zakupy w Punkcie odbioru?

Zamówienie można odebrać w oznaczonym punkcie na terenie sklepu. Najczęściej jest to Punkt Obsługi Klienta (POK). Podczas odbioru należy podać numer zamówienia. Zamówienia można też odebrać we wskazanych lodówkomatach.

Jeżeli zamówienie jest realizowane przez zewnętrzną firmę kurierską lub paczkomaty InPost zamówienie można odebrać w paczkomatach InPost (nie dotyczy zamówień o dużych gabarytach).

 

W jakich lokalizacjach jest możliwa usługa odbioru zakupów spożywczych?

Lista sklepów z możliwym odbiorem osobistym znajduje się tutaj 

Czy sklep internetowy www.zakupy.auchan.pl wystawia fakturę VAT?

Tak sklep internetowy www.zakupy.auchan.pl wystawia fakturę VAT i jest ona dostarczana razem z zamówieniem. Aby otrzymać fakturę z danymi firmy wystarczy podczas rejestracji wybrać opcję Firma i wypełnić niezbędne dane. Adres faktury vat można modyfikować po zalogowaniu w Twoje konto / Moje adresy.

Co w wypadku braków?

Jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że zamówiony towar nie jest dostępny, powiadomimy Cię o tym. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca. Jeżeli jednak taka sytuacja nastąpi prześlemy Ci informację o proponowanych zamiennikach lub inną propozycję rozwiązania zaistniałej sytuacji.

Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Złożone zamówienie dostarczane przez transport Auchan lub z odbiorem osobistym w Sklepie Auchan można anulować po zalogowaniu na Twoje konto > Zamówienia:

- do godziny 12:00 tego samego dnia - dotyczy zamówień na ten sam dzień (18.00 - 22.00)

- do godziny 12:00 poprzedniego dnia - dotyczy zamówień na terminy poranne (8.00 - 14.00)

- do godziny 23:00 poprzedniego dnia - dotyczy zamówień na terminy popołudniowe (15.00 - 22.00)

Jeśli zamówiłeś przesyłkę kurierem lub przez paczkomaty InPost w celu anulowania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: kontakt@auchan.pl

Jak mogę zgłosić odstąpienie od umowy?

Można to zgłosić:

  • pocztą elektroniczną na adres e-mail kontakt@auchan.pl; lub
  • listownie na adres siedziby Auchan Polska, a w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru – na adres placówki Auchan, która realizowała Zamówienie.
  • Jeśli zamówiłeś przesyłkę dostarczoną przez zewnętrzną firmę kurierską lub przez paczkomaty InPost wtedy odeślij ją na adres: AUCHAN TOMASZÓW MAZ. ul. Warszawska 153, 97-200, Tomaszów Maz.
 

Jakich produktów nie dotyczy możliwość odstąpienia od umowy?

Przedmiotem odstąpienia od Umowy nie może być Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia. Jak również Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Odstąpieniu nie podlegają również Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, dzienników, periodyków lub czasopism, przy czym Sprzedawca nie świadczy usługi prenumeraty.

Jak mogę zgłosić reklamację?

Wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące towarów, jak również dotyczące dostawy mogą być zgłaszane (według wyboru osoby wnoszącej reklamację):

  • pocztą elektroniczną na adres e-mail kontakt@auchan.pl lub
  • listownie:

- W przypadku reklamacji niedotyczących zamówień na adres siedziby Auchan Polska (Auchan Polska sp. z o.o., ul. Puławska 46, 05-500 Piaseczno)

- W przypadku reklamacji dotyczących zamówień realizowanych przez transport Auchan reklamację należy przesłać na adres placówki Auchan, która realizowała zamówienie

- W przypadku reklamacji dotyczących zamówień realizowanych przez zewnętrzną firmę kurierską lub przez paczkomaty InPost reklamację należy przesłać na adres: 

AUCHAN TOMASZÓW MAZ. ul. Warszawska 153, 97-200, Tomaszów Maz.

 

Czy Skarbonka się nalicza do zakupów dokonanych na zakupy.auchan.pl?

Obecnie strona www.zakupy.auchan.pl nie jest na stałe połączona z programem lojalnościowym Skarbonka, jednak okresowo mogą pojawiać sie na podstawie odrębnych regulaminów, akcje promocyjne umożliwiające otrzymanie dodatkowych rabatów na kartę Skarbonka, komunikację o takich akcjach można znaleźć bezpośrednio w serwisie: www.zakupy.auchan.pl

Czy mogę modyfikować zamówienie po jego złożeniu?

Złożone zamówienie dostarczane przez transport Auchan lub z odbiorem osobistym w Sklepie Auchan można zmodyfikować lub anulować po zalogowaniu na 

Twoje konto > Zamówienia.

Anulowanie i modyfikacja zamówienia jest możliwa: 

do godziny 12:00 tego samego dnia - dotyczy zamówień na ten sam dzień (18.00 - 22.00)

do godziny 12:00 poprzedniego dnia - dotyczy zamówień na terminy poranne (8.00 - 14.00)

do godziny 23:00 poprzedniego dnia - dotyczy zamówień na terminy popołudniowe (15.00 - 22.00).

Modyfikacja zamówienia może obejmować towary i ich liczbę, adres dostawy, urządzenie samoobsługowe, termin dostawy lub odbioru. Nie ma możliwości zmiany metody płatności. Ponadto, w zależności od wybranego przez Zamawiającego sposobu realizacji zamówienia, asortymentu towarów objętych zamówieniem oraz od placówki Auchan realizującej Zamówienie: mogą obowiązywać dodatkowe ograniczenia dotyczące dostępnych opcji modyfikacji zamówienia;

zmiana przez zamawiającego placówki Auchan realizującej zamówienie może spowodować brak dostępności określonego asortymentu towarów lub zmianę ich ceny

– szczegółowe informacje o dostępnych opcjach modyfikacji i anulowania zamówienia są dostępne po zalogowaniu się na Cyfrowe Konto Auchan.

Jeżeli zamówiłeś zamówienie realizowane przez zewnętrzną firmę kurierską lub przez paczkomaty InPost możliwe jest anulowanie zamówienia przez Biuro Obsługi Klienta. Modyfikacja zamówienia jest niemożliwa.

 

Co się stanie, gdy mnie nie będzie w domu w czasie dostawy?

W przypadku braku możliwości dokonania dostawy z przyczyn leżących po stronie Klienta, sklep internetowy zastrzega sobie prawo do żądania od Zamawiającego naprawienia poniesionej szkody.

Jesteśmy elastyczni dlatego jeśli nie będzie możliwości odebrania zamówienia w deklarowanym przedziale czasowym prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - ustalimy nową datę dostawy zamówienia.

Czy ktoś może odebrać zamówienie za mnie?

Odebrać zamówienie może jedynie osoba pełnoletnia. Podczas odbioru osoba odbierająca zostanie poproszona o numer zamówienia i dane na kogo jest zamówienie.

Czy można zamówić produkty na wagę?

Produkty na wagę są dostępne. W przypadku takich produktów masa, a co za tym idzie również Cena , może odbiegać od masy i ceny podanej przy opisie takiego towaru, o maksymalnie 20%.

Czy mogę oddać zużyty sprzęt elektryczny?

Tak, kierowcy www.zakupy.auchan.pl mogą przyjąć zużyte baterie, żarówki podczas dostawy zakupów.

Jeśli chcesz oddać zużyty sprzęt elektroniczny napisz w oknie “Uwagi dla dostawców (opcjonalne)”, że chcesz skorzystać z takiej usługi. Usługa dotyczy jedynie zwrotów "1 za 1" co oznacza, że kupując lodówkę, możesz oddać starą lodówkę, ale nie możesz już oddać pralki.

Jak pakowane i dostarczane są zakupy spożywcze?

Twoje zakupy będą zapakowane w torby papierowe, stworzone z materiałów pochodzących z recyklingu i transportowane w specjalnych pojemnikach wielorazowych. Owoce, warzywa, mięso i drób nigdy nie są zapakowane w pudełko zawierające środki chemiczne. Mrożonki są zapakowane w nieprzemakalne torby foliowe. Mrożonki oraz produkty świeże transportowane są specjalnych komorach chłodniczych, gwarantujących świeżość i ich właściwe przechowywanie.

Auta, którymi dostarczamy zamówienia posiadają 3 strefy temperatur przeznaczone do przechowywania różnych rodzajów produktów, w tym mrożonek oraz produktów świeżych. Auchan.pl Zakupy Online gwarantuje zachowanie ciągu chłodniczego zaczynając od dostawców, a kończąc na Twojej lodówce/zamrażarce. Nigdy nie byłeś w stanie dokonać tego robiąc zakupy samodzielnie i transportując je swoim samochodem.

Nie znalazłem interesującego mnie produktu, gdzie mogę to zgłosić?

Jeśli robiąc zakupy w Auchan.pl Zakupy Online nie znalazłeś swojego ulubionego produktu chętnie sprawdzimy czy będziemy mogli odpowiedzieć na Twoje potrzeby. W tym celu prosimy o wysłanie wiadomości email na adres kontakt@auchan.pl z informacją jakiego produktu brakuje. Zadowolenie Klienta to nasz priorytet dlatego na zadane pytanie zawsze uzyskasz odpowiedź.